Privacy Policy
Unicharm Myanmar (ေအာက္ပါ 「Unicharm」၊「ကြၽန္ပ္တို႔ Company 」 ႏွင့္ 「ကြၽႏ္ုပ္တို႔ေတြ」စသျဖင့္သုံးႏႈန္းပါမယ္) သည္ Customer ရဲ႕ Pravicy ကို ေလစားပါသည္။ ကြၽႏ္ူပ္တို႔ Company သည္ Customer ရဲ႕ Personal Information ကို ထိန္းသိမ္းထားၿပီး ကြၽႏ္ူပ္တို႔ Company ရဲ႕ ကုန္ပစၥည္း၊ တဖန္ Service ကို ျမႇင့္တင္ျခင္း၊ Customer နဲ႔ ပိုၿပီး သင့္ေလ်ာ္တဲ့ သတင္းအခ်က္အလက္ဖလွယ္ျခင္း၊ ကြၽႏ္ုပ္တို႔ Company ရဲ႕ Service Provider မ်ားႏွင့္ Marketing Partner မ်ားႏွင့္အတူ Data Sharing လုပ္ရန္အတြက္ဘဲ Customer ရဲ႕ Data ကို အသုံးျပဳပါမယ္လို႔ ကတိျပဳပါသည္။
ဤ Pravicy Policy ကို ကြၽႏ္ုပ္တို႔ Company က ဘယ္လိုမ်ိဳး Data ကို စုေဆာင္းၿပီး၊ ဘယ္လိုမ်ိဳး၊ ေနာက္ၿပီး ဘာေၾကာင့္ Customer၏ Data မ်ားကို အသုံးျပဳရလဲဆိုတာကို Customerသိေအာင္ရွင္းျပေပးဖို႔ ရည္႐ြယ္ထားပါတယ္။ ဤ Pavicy Policy သည္ ကြၽႏ္ုပ္တို႔ Company က သတ္မွတ္ထားတဲ့အခြင့္အေရးမ်ိဳးမွာ Service ေပးလို႔ရႏိုင္ေခ်ရွိတဲ့၊ တျခားေသာ Notification မ်ား၊တဖန္ Policy နဲ႔ အတူေပါင္းၿပီး ဖတ္ေပးဖို႔က အေရးႀကီးပါတယ္။ ဤ Pravicy Policy က တျခားေသာ Notification မ်ား၊တဖန္ Policy ကို ထပ္ျဖည့္စြက္ထားတာျဖစ္ၿပီး၊ အဲ့ဒါေတြကို Overwrite လုပ္ရန္ ရည္႐ြယ္တာမ်ိဳး မဟုတ္ပါ။
How We Collect Your Data
Direct interactions with you
ကြၽႏ္ုပ္တို႔ Company သည္ Customerက ကြၽႏ္ုပ္တို႔ ပစၥည္း တဖန္ Service ကို Order မွာသည့္အခ်ိန္ ကြၽႏ္ုပ္ႏို႔ Company ၏ Website တဖန္ Mobiel Application တြင္ Register လုပ္သည့္အခါ Campaign နဲ႔ Survey ေတြမွာ ပါဝင္တဲ့အခါ၊ ကြၽႏ္ုပ္တို႔ Company ရဲ႕ ဖုန္း ႏွင့္ Email တဖန္ ေတြ႕ဆုံတဲ့အခ်ိန္၊ ကြၽႏ္ုပ္တို႔ Company တြင္အလုပ္ေလွ်ာက္တဲ့အခ်ိန္၊ တျခား ကြၽႏ္ုပ္တို႔ Company နဲ႔ တိုက္႐ိုက္ Interaction လုပ္ရတဲ့အခ်ိန္မ်ိဳးမွာ Customer ရဲ႕ Data ကို ေတာင္းတဲ့အခါမ်ိဳးရွိပါတယ္။ ဒီလိုမ်ိဳး Data ေတြရဲ႕ ဥပမာေတြအေနနဲ႔ Contact Information (Email Address ၊ လိပ္စာ၊ ဖုန္းနံပါတ္စသျဖင့္)၊ Account Name(User Name ၊ Password စသျဖင့္)၊ လူဦးေရနဲ႔ဆိုင္တဲ့အခ်က္အလက္ (Gender၊ Birthdate ၊ Family Information စသည္)၊ ဝယ္ယူခဲ့တဲ့ History ၊Customer Service History၊ တျခား Customer ေတြဆီကေန ယူတဲ့ Information ေတြရွိပါသည္။
Customerက ကြၽႏိုပ္တို႔ Company ဆီကေန လိုခ်င္တဲ့ Information ေတြကို မေပးဘူးဆိုရင္ ကြၽႏ္ုပ္တို႔ Company ဘက္က၊ ကြၽႏ္ုပ္တို႔ Company ရဲ႕ ကုန္ပစၥည္း တဖန္ Service အကုန္လုံး၊ တဖန္ တစ္စိတ္တပိုင္းကို Customerအားေပးအပ္ျခင္း၊ Customerထံမွ ေမးခြန္းမ်ားကို ေျဖၾကားေပးျခင္း၊ တဖန္ Customerႏွင့္ စာခ်ဳပ္ခ်ဳပ္ျခင္း၊ တဖန္ ျပည့္စုံတဲ့ Performance ကို မလုပ္ႏိုင္ဘဲေနျခင္း စတဲ့ အေျခအေနမ်ားရွိႏိုင္ပါသည္။
Your use of our online services
ကြၽႏ္ုပ္တို႔ Company သည္ Customer က ကြၽႏ္ုပ္တို႔ Company ရဲ႕ Social Media Page ကို ဝင္ေရာက္ၾကည့္ရႈျခင္း၊ ကြၽႏ္ုပ္တို႔ Company ရဲ႕ Email ဖတ္ျခင္း၊ Website ႏွင့္ Device ကေနတဆင့္ က်ႏ္ုပ္တို႔ Company Device ကို အသုံးျပဳျခင္း၊ ကြၽႏ္ုပ္တို႔ Company ရဲ႕ Application ကို အသုံးျပဳျခင္း စသည့္အခ်ိန္မ်ိဳးတြင္ Customer ရဲ႕ Online Activity နဲ႔ ပတ္သက္တဲ့ Data မ်ားကို စုေဆာင္းပါသည္။ ဒီလိုမ်ိဳးData ေတြမွာ အသုံးျပဳေနတဲ့ Data မ်ား၊ (Click Stream ႏွင့္ တျခား Online Activities စသျဖင့္)၊ Device Information ၊ (Device Identifier၊ Device Manufacturer & Model၊ Device Setting၊ Browser Type တဖန္ Version ၊ Screen Resolution ၊ Operating System ရဲ႕ Version စသည္)၊ IP Address ၊ တျခား Traffic Data ၊ တဖန္ Log Data (Customer Service ကို အသုံးျပဳတဲ့အခ်ိန္နဲ႔ ၾကာခ်ိန္)မ်ားပါဝင္တဲ့အေျခအေနရွိၿပီး၊ Personal Computer ၊ Smart Phone ၊ Tablet စသျဖင့္ရဲ႕ Customer ေတြရဲ႕ Device ေတြကေန တစ္ဆင့္ စုေဆာင္းတဲ့ အေျခအေနမ်ိးလည္းရွိပါတယ္။ တဖန္ Customer က ကြၽႏ္ုပ္တို႔ Company ရဲ႕ Marketing Partnar ရဲ႕ Website မ်ား၊ Website မွာ ကြၽန္ေတာ္တို႔ Company ရဲ႕ ကုန္ပစၥည္းနဲ႔ တျခား Information မ်ားကို ၾကည့္သည့္အခ်ိန္၊ ၎ Service ကို အသုံးျပဳတဲ့အခ်ိန္မ်ိဳးမွာ ကြၽန္ေတာ္တို႔ Company က Customer ရဲ႕ Data ကို ေပးလိုက္ရတဲ့ အေျခအေနမ်ိဳးလည္းရွိပါသည္။
Location data
ကြၽႏ္ုပ္တို႔ Company သည္ Customer ရဲ႕ IP Address တဖန္ Postal code ေတြကေနတဆင့္ ရလာတဲ့ Data ၊ GPS၊ တဖန္ အနီးအနားမွ Wifi ၊ သို႔မဟုတ္ Bluetooth Access Point ၊ သို႔မဟုတ္ Cell Tower ေတြကေန သတ္မွတ္ထားတဲ့ Customer ရဲ႕ Mobile Device ရဲ႕ Geolocation စသျဖင့္ Customer ရဲ႕ Location Data ကို ရယူႏိုင္တဲ့အေျခအေနမ်ိဳးရွိပါသည္။ က်ႏ္ုပ္တို႔ Company သည္ သင့္ေလ်ာ္တဲ့ အေျခအေနမွာ Customer အား Noticeမ်ားႏွင့္ Choiceမ်ား ကို ေပးပို႔ေပးပါသည္။
Your family members and your friends
Customer ရဲ႕ မိသားစုဝင္မ်ားႏွင့္ မိတ္ေဆြမ်ားသည္ Customer ရဲ႕ Data ကို ကြႏ္ုပ္တို႔ Customer ရဲ႕ Information မ်ားကို ေပးအပ္တာမ်ိဳးရွိပါသည္။ ဥပမာ မိသားစုက ကြၽႏ္ုပ္တို႔ Company ရဲ႕ Survey မွာ ပါဝင္တဲ့အခါ Customer ရဲ႕ Information ေတြကို ေပးအပ္တဲ့အခါမ်ိဳးရွိပါသည္။ တဖန္ ကြၽန္ပ္တို႔ Company ရဲ႕ Service မွာ သူငယ္ခ်င္းရဲ႕ Post တင္ျခင္း၊ ( Comment ႏွင့္ ဓာတ္ပုံ)ေတြမွာ Customer ရဲ႕ Personal Information ေတြ ပါလာျခင္းမ်ားရွိပါတယ္။
Our partners and public sources
ကြၽႏ္ုပ္တို႔ Company သည္ Marketing Partner ၊ Third Party Data Provider၊ တဖန္ တျခား စီးပြားေရးတြင္အသုံးျပဳႏိုင္သည့္ Information Sources၊ ထို႔နည္းတူ Social Media တဖန္ တျခားေသာ ေယယုဘ်အားျဖင့္ အသုံးျပဳႏိုင္သည့္ Information Source ေတြကေန Customer ရဲ႕ Data ကို ရယူတဲ့ အေျခအေနမ်ိဳးလည္းရွိပါသည္။
Sensitive data
Customer ရဲ႕ က်န္းမာေရးႏွင့္ပတ္သက္ပီး Information ၊ ေငြေၾကးပိုင္းဆိုင္ရာႏွင့္ပတ္သက္တဲ့ Information ( Credit Card Information စသည္)၊ အစိုးရကထုတ္ေပးထားတဲ့ ID Number၊ တျခား Customer မ်ားရဲ႕ sensitive dataမ်ားကို ေတာင္းဆိုတာမ်ိဳးရွိပါသည္။ ဒီလိုမ်ိဳးအေျခအေနမ်ိဳးမွာ ကြၽႏ္ုပ္တို႔ Company က သက္ဆိုင္ရာ Data ထိန္းသိမ္းကာကြယ္ေရး ဥပေဒေတြနဲ႔ အညီ Customer ရဲ႕ Data ေတြကို အသုံးျပပါသည္။
Children's privacy
ကြၽႏ္ုပ္တို႔ Company သည္ အုပ္ထိႏ္ူသူရဲ႕ သေဘာတူညီခ်က္မပါဘဲ၊၁၃ႏွစ္မျပည့္ေသးတဲ့ ကေလးေတြရဲ႕ Personal Information ကို စုေဆာင္းတာမ်ိဳး မလုပ္ပါ။ ၁၃ ႏွစ္မျပည့္ေသးေသာ ကေလးငယ္ဆီမွ Personal Information ေတြကို ယူထားမိတယ္ဆိုတာ ေသခ်ာတယ္ဆိုရင္ ကြၽႏ္ုပ္တို႔ Company ရဲ႕ Record ထဲကေန Information ကို ဖ်က္ခ်ဖို႔ေဆာင္႐ြက္ပါသည္။ ၁၃ ႏွစ္မျပည့္ေသးတဲ့ ကေလးက ကြၽႏ္ုပ္တို႔ Company ကေန Personal Infomation ကို သိမ္းထားမိတယ္ဆိုၿပီး ထင္ရတဲ့အခါမ်ိဳးမွာ၊ ဤ Policy ရဲ႕ " How to Contact Us မွာ ေရးၿပီးေတာ့ ကြၽႏ္ုပ္တို႔ Company ကို အေၾကာင္းၾကားေပးပါ။
Cookies and Other Technologies
Cookies
ကြၽႏ္ုပ္တို႔ Company သည္ ၊ ကြၽႏ္ုပ္တို႔ Company Website မွာ ၊ Customer အတြက္ အသင့္ေလ်ာ္ဆုံး Service ေတြကို ေပးအပ္ႏိုင္ရန္အတြက္ ၊ ၎ Cookies ေတြကို အသုံးျပဳေလ့ရွိပါသည္။ တဖန္ Web Beacons လို႔ေခၚမယ့္ Technology ေတြကိုသုံးၿပီး Customer ရဲ႕ ကြၽႏ္ူပ္တို႔ Company Website အား အသုံးျပဳမႈအေျခအေနႏွင့္ပတ္သက္ၿပီး စာရင္းနဲ႔ပတ္သက္တဲ့ Information ေတြကို စုေဆာင္းတဲ့အေျခအေနမ်ိဳးလည္းရွိပါသည္။
Cookies ဆိုသည်မှာ ဒီအတိုင်း စကားလုံးတွေရေးစီထားတဲ့ File အသေးလေးဖြစ်ပြီး၊ Customer က Website ကို အသုံးပြုတဲ့အချိန်မှာ Web Server နှင့် Customer ရဲ့ Browse ရဲ့ကြားထဲက လုပ်ဆောင်ချက်များ၊ Customer ရဲ့ Internet ဆက်သွယ်ထားတဲ့ Equipment ကို သိမ်းထားပါမယ်။ ဒါကိုအသုံးပြုခြင်းဖြင့် Customer ရဲ့ Browsing History နှင့် Service အသုံးပြုထးတဲ့ History၊ Location Data စသဖြင့် တစ်ယောက်ချင်းစီကို တိုက်ရိုက်အတည်ပြုခြင်း မလုပ်နိုင်သည့် Attribute Information တွေကို စုဆောင်းနိုင်ပါသည်။
Cookies ကို အသုံးျပဳရသည့္ရည္႐ြယ္ခ်က္၊ Cookie တစ္ခုခ်င္းစီကို ထိန္းသိမ္းထားသည့္ အခ်ိန္အပိုင္းအျခားစသည္၊ ပိုၿပီးအေသးစိတ္က်သည့္ Information ေတြကို အတည္ျပဳစစ္ေဆးၿပီး၊ ေအာက္ပါ Setting Link ကေန Cookies ကို Nullify လုပ္ႏိုင္ပါသည္။ တဖန္ Browser Setting ကေန သိမ္းထားတဲ့ Cookies ေတြကို ဖ်က္ပစ္တာမ်ိဳးလည္း လုပ္ႏိုင္ပါသည္။ Cookies အသုံးျပဳမႈကို ျငင္းဆိုျခင္း၊ Cookies ကို ဖ်က္ပစ္ျခင္းမ်ား ျပဳလုပ္သည့္အခါ၊ Website ကို အသုံးျပဳႏိုင္မည့္ Function က ကန႔္သတ္ခံလိုက္တာမ်ိဳးလည္း ရွိႏိုင္ပါသည္။
Local storage
ကြၽႏ္ုပ္တို႔ Company တဖန္ ကြၽႏ္ုပ္တို႔ Company ၏ Marketing Partners မ်ားက၊ Local Shared Object ( Flash Cookie) ႏွင့္ HTML5 local storage စသျဖင့္ Cookie အျပင္ Local Storage Technology ကို အသုံးျပဳသည့္ အေျခအေနမ်ိဳးလည္းရွိပါသည္။ အေသးစိတ္ကို ဤ Policy ၏ " How to contact us " မွာ ေရးထားသည့္အတိုင္း ကြၽႏ္ုပ္တို႔ Company ကို ဆက္သြယ္ေမးျမန္းေပးပါ။
Web beacons
ကြၽႏ္ုပ္တို႔ Company သည္ " Web Beacons " တဖန္ " Pixel Tags " လို႔ေခၚသည့္ Technologies မ်ားကို အသုံးျပဳလ်က္ရွိပါသည္။ Web Beacons ဆိုသည္မွာ Website ႏွင့္ Email မွာေပၚတဲ့ ပုံေသးေသးေလးျဖစ္ၿပီး၊ တဖန္ Customer ရဲ႕ Device ကေန Server ကို ကူးေျပာင္းေပးတဲ့ တျခား Code ေသးေသးေလးေတြျဖစ္ပါသည္။ Web Beacons ႏွင့္ Cookie ကို ေပါင္းစပ္ျခင္းျဖင့္၊ Customer က သတ္မွတ္ထားတဲ့ Contents မ်ားႏွင့္ Email ကို ဘယ္အခ်ိန္က ၾကည့္ခဲ့လဲဆိုတာကို သိႏိုင္ပါသည္။ ပုံမွန္အေျခအေနေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားမွာ Coookies ကို Nullify လုပ္ျခင္းျဖင့္ Web Beacons ကို inefficiency ျဖစ္ေအာင္ လုပ္ႏိုင္ပါသည္။
Social plugins
ကြၽႏ္ုပ္တို႔ Company ရဲ႕ Website မွာ Social Plugin ေတြပါဝင္ေနပါသည္။ Social Plugin က Social Network ရဲ႕ Logo အသီးသီးေပၚလာပါသည္။ Customer က Social Plugin ပါဝင္သည့္ ကြၽႏ္ုပ္တို႔ Company ၏ Website ကို Access လုပ္မည္ဆိုရင္၊ Customer ၏ Browser သည္ Social Network Server ႏွင့္ တိုက္႐ိုက္ဆက္သြယ္မႈကို တည္ေဆာက္ၿပီး၊ Social Network သည္ Customer က ကြၽႏ္ုပ္တို႔ Company ၏ Website ကို ဝင္ေရာက္ၾကည့္ရႈခဲ့သည္ဆိုသည့္ Information ကို ယူႏိုင္ပါသည္။ အေသးစိတ္ကို Social Network ၏ Pravicy Policy ကို ၾကည့္ေပးပါ။
How We Use Your Data
ကြၽႏ္ုပ္တို႔ Company သည္ ( က) Customer ၏ Data အသုံးျပမႈက (၁) Customer ႏွင့္ Contract လုပ္ေဆာင္မႈ၊ (၂) ဥပေဒကို လိုက္နာျခင္း၊ (၃) တရားဝင္အျမတ္ရဲ႕ ရည္႐ြယ္ခ်က္အတြက္ လိုအပ္သည့္အေျခအေနမ်ိဳးတြင္ တဖန္ ( ခ) Customer က Data အသုံးျပမႈကို သေဘာတူတဲ့ အေျခအေနမ်ိဳးမွာ Customer ၏ Data ကို အသုံးျပဳပါမည္။ ဘယ္လိုအေျခအေနမ်ိဳးမွာဘဲျဖစ္ျဖစ္ ကြၽႏ္ုပ္တို႔ Company သည္ Customer ၏ Data ကို အမ်ိဳးမ်ိဳးေသာ Information Sources ကေနတဆင့္ ယူထားသည့္ တျခား Data ႏွင့္ ေပါင္းစပ္တာမ်ိဳးရွိပါသည္။
Provision and administration of our products and services
ကြၽႏ္ုပ္တို႔ Company သည္ Customer ၏ Registration ႏွင့္ Account ျပဳလုပ္ျခင္း၊ Customer လူကိုယ္တိုင္ျဖစ္ေၾကာင္း အတည္ျပဳျခင္း၊ Order မွာျခင္း တဖန္ ေငြေပးေခ်ျခင္း လုပ္ေဆာင္မႈ၊ ကြၽႏ္ုပ္တို႔ Company Product ကို ပို႔ေဆာင္ျခင္း၊ Transaction ႏွင့္ပတ္သက္သည့္ Customer ႏွင့္ ဆက္သြယ္မႈ၊ Customer Support ၏ ေပးအပ္မႈ၊ Customer ၏ လိုအင္ႏွင့္ ေမးခြန္းမ်ားႏွင့္ပတ္သက္သည့္ တုံ႔ျပန္ေဆာင္႐ြက္ေပးမႈ၊ တျခား ကြၽႏ္ုပ္တို႔ Company ၏ ကုန္ပစၥည္းႏွင့္ Service ေပးအပ္ျခင္း တဖန္ စီမံခန႔္ခြဲမႈအတြက္ Customer ၏ Data မ်ားကို အသုံးျပဳပါသည္။ တဖန္ Customer ၏ Data က ကြၽႏ္ုပ္တို႔ Company ၏ Service မွာ Customer က Personalize လုပ္ထားသည့္ Contents ႏွင့္ Experience ကို ေပးအပ္ရန္အတြက္လည္း အသုံးျပဳပါသည္။
Marketing and sales activities
Customer ၏ Data ကို အသုံးျပဳေနသည့္ ကြၽႏ္ုပ္တို႔ Company ၏ Marketing တဖန္ Sales activities မွာ ေအာက္ပါ Activities မ်ား ပါဝင္ပါသည္။
Sample၊ ကြၽႏ္ုပ္တို႔ Company ၏ Product တဖန္ Service ႏွင့္ ပတ္သက္သည့္ Information ၊ Promotional communication ၊ တျခား Marketing Communication မ်ား ပို႔ေဆာင္ျခင္း။
Contest ၊ ဆုမဲမ်ား၊ တျခား Promotion ၏ လက္ေတြ႕လုပ္ေဆာင္မႈ တဖန္ စီမံခန႔္ခြဲမႈ။
Servey မ်ား လုပ္ေဆာင္ျခင္း။
Marketing Research ႏွင့္ Trend Analysis စသျဖင့္ရဲ႕ အေကာင္အထည္ေဖာ္လုပ္ေဆာင္ျခင္း။
Personalize လုပ္ထားသည့္ Recommended information မ်ားေပးအပ္ျခင္း၊ တဖန္ Targeting Advertising မ်ားကို လုပ္ေဆာင္ျခင္း ( Advertising Network မွာ ပါဝင္တဲ့သူေတြ အပါအဝင္)
ကြၽႏ္ုပ္တို႔ Company ၏ Marketing Campaign ရဲ႕ ထိေရာက္မႈတိုင္းတာျခင္း။
တည္ဆဲဥပေဒအရ တာဝန္ယူရတဲ့အခ်ိန္ ကြၽႏ္ုပ္တို႔ Company သည္ Direct Marketing ကို ရည္႐ြဘ္ခ်က္အေနနဲ႔ထားၿပီး Customer ၏ Data အသုံးျပမႈႏွင့္ ပတ္သက္ၿပီး Customer ရဲ႕ သေဘာတူခ်က္ကို ရယူပါမယ္။
Research and development
ကြၽႏ္ုပ္တို႔ Company သည္၊ ကြၽႏ္ုပ္တို႔ Company ၏ Product ႏွင့္ Services မ်ား၏ တိုးတက္ဖြံ႕ၿဖိဳးမႈ၊ Marketing Commuication တဖန္ ၊Customer Experience ကို ျမႇင့္တင္ရန္အတြက္ Survey ေကာက္ယူသည့္အခ်ိန္ Customer ၏ Data ကို အသုံးျပဳပါမည္။
Administrative activities
ကြၽႏ္ုပ္တို႔ Company သည္၊ ေငြေၾကးဆိုင္ရာစာရင္းကိုင္ျခင္းႏွင့္ စာရင္းစစ္ျခင္း၊ လိမ္လည္ျခင္းႏွင့္ အျခားတရားမဝင္လုပ္ေဆာင္မႈမ်ားကို တားဆီးၿပီး၊ ကြၽႏ္ုပ္တို႔ Company ၏ Legal requirement တဖန္ Contract ပါ အေၾကာင္းအရာမ်ားကို လိုက္နာၿပီး ၊ ကြၽႏ္ုပ္တို႔ Company ၏ Products ႏွင့္ Services မ်ား၏ စိတ္ခ်လုံၿခဳံမႈ၊ တဖန္ Security ကို ထိန္းသိမ္းျခင္း တဖန္ စြမ္းေဆာင္ရည္ျမႇင့္တင္ျခင္း၊ ( Troubleshooting ႏွင့္ System Maintenence အပါအဝင္) ၊ တျခား ကြၽႏ္ုပ္တို႔ Company ၏ Legal Rights မ်ားႏွင့္ လုပ္ငန္းစီမံခန႔္ခြဲမႈ တဖန္ ထိန္းသိမ္းမႈကို ရည္႐ြယ္ခ်က္အေနနဲ႔ထားၿပီး Customer ေတြရဲ႕ Data ကို အသုံးျပအသုံးျပဳမႈလည္းရွိပါသည္။
Employment
CV Form တဖန္ တျခား Information ၊ ကြၽႏ္ုပ္တို႔ Company က လိုအပ္ေနသည့္ တာဝန္ရာထူးႏွင့္ကိုက္ညီလား မကိုက္ညီဘူးလားဆိုတာကို ဆုံးျဖတ္ရန္အတြက္ အသုံးျပဳပါသည္။
Anonymized data and aggregated data
ကြၽႏ္ုပ္တို႔ Company သည္ ခ်မွတ္ထားတဲ့ Data ထိန္းသိမ္းျခင္း ဥပေဒက ခြင့္ျပဳသည့္အေလ်ာက္၊ Personal Data ကို နာမည္ေဖ်ာက္ျခင္း၊သို႔ မဟုတ္စုစည္းျခင္းမ်ားျပဳလုပ္ၿပီး၊ ရည္႐ြယ္ခ်က္ အမ်ိဳးမ်ိဳးအတြက္ အသုံးျပဳႏိုင္ပါသည္။
Disclosure of Your Data
ကြၽႏ္ုပ္တို႔ Company သည္ ခ်မွတ္ထားသည့္ Data ထိန္းသိမ္းျခင္းဥပေဒက ခြင့္ျပဳေပးတဲ့ အပိုင္းအတြင္းမွာ Customer ၏ Data ကို ထုတ္ေဖာ္လိုက္တဲ့အခါမ်ိဳးရွိပါသည္။ ဒီလိုမ်ိဳး ထုတ္ေဖာ္လိုက္မယ္ဆိုရင္ ေအာက္ပါအေျခအေနမ်ိဳးေတြ ျဖစ္လာႏိုင္ပါသည္။
Service providers
ကြၽႏ္ုပ္တို႔ Company သည္ Data Analysis ၊ ကြၽႏ္ုပ္တို႔ Company ၏ Website တဖန္ Application လုပ္ေဆာင္မႈ၊ Campaign စီမံခန႔္ခြဲမႈ၊ တဖန္ ေၾကာ္ညာႏွင့္ တျခားေသာ Marketing Communiacation စသျဖင့္၏ Services ကို ကြၽႏ္ုပ္တို႔ Company ကို လုပ္ေပးေနသည့္ Service Provider ေတြအား Customer ၏ Data ကို ထုတ္ျပရသည့္အခါမ်ိဳးရွိပါသည္။ ကြၽႏ္ုပ္တို႔ Company သည္ ထိုသို႔ေသာ Service Provider မ်ားႏွင့္ပတ္သက္ၿပီး Customer ၏ Data ကို ထိန္းသိမ္းၿပီး၊ ကြၽႏ္ုပ္တို႔ Company အစား Service မ်ားကို လုပ္ေဆာင္ေပးရန္အတြက္ လိုအပ္သည့္အခ်ိန္မ်ိဳးမွလြဲရင္၊ Customer ၏ Data ကို အသုံးမျပဳရန္ ေတာင္းဆိုထားပါသည္။
Business partners
ကြၽႏ္ုပ္တို႔ Company သည္ ပူးတြဲလုပ္ေဆာင္ေနသည့္ Marketing Partner တဖန္ Service Provider မ်ားမွလြဲၿပီး တျခား Business Partners မ်ားကိုလည္းဘဲ Customer ၏ Data မ်ားကို ေပးတာမ်ိဳးလည္းရွိပါသည္။ ခ်မွတ္ထားသည့္ Data ထိန္းသိမ္းျခင္းဥပေဒအရ အသုံးျပဳဖို႔ လိုအပ္သည့္အခ်ိန္မ်ိဳးတြင္ ကြၽႏ္ုပ္တို႔ Company က Customer ရဲ႕ သေဘာတူညီမႈကို ရယူပါမယ္။
Affiliates
Unicharm Group အတြင္းမွာ ပတ္သက္ဆက္ႏြယ္ေနသည့္ Company ေတြႏွင့္လည္း Customer ၏ Data ကို Sharing လုပ္သည့္အခါမ်ိဳးလည္းရွိပါသည္။
Mergers and acquisitions
Customer ၏ Data သည္ M&A ႏွင့္ ဖက္စပ္လုပ္ငန္းစသည္၊ ကြၽႏ္ုပ္တို႔ Company ၏ လုပ္ငန္း တဖန္ ပိုင္ဆိူင္မႈအကုန္၊သို႔မဟုတ္ တစ္စိတ္တစ္ပိုင္းကို ေရာင္းခ်ျခင္း၊ လႊဲေျပာင္းျခင္းေတြ လုပ္ခံရႏိုင္သည့္ အခ်ိန္၊ တဖန္ တကယ့္ ေရာင္းခ်ျခင္း လႊဲေျပာင္းျခင္းေတြ လုပ္ရတဲ့ အခ်ိန္မ်ိဳးမွာလည္း Sharing လုပ္ေပးရတာမ်ိဳး ရွိပါသည္။
International Transfers
ကြၽႏ္ုပ္တို႔ Company သည္ Customer ၏ Data ကို တျခားႏိုင္ငံသို႔ ပို႔ေပးတာမ်ိဳးလည္း ရွိပါသည္။ ဥပမာ ကြၽႏ္ုပ္တို႔ Company သည္ Customer ၏ Data ကို တျခားႏိုင္ငံရဲ႕ Data Center မွာ ကိုင္တြယ္ထိန္းသိမ္းတာမ်ိဳးရွိပါသည္။ ဒီလိုအေျခအေနမ်ိဳးမွာ ကြၽႏ္ုပ္တို႔ Company သည္ ခ်မွတ္ထားတဲ့ data ထိန္းသိမ္းျခင္း Rule ေတြနဲ႔ အညီ၊ သငတ့္ေတာ္သည့္ ကာကြယ္ထိန္းသိမ္းေရးတိုင္တာခ်က္ေတြကို ျပင္ဆင္ၿပီး Customer ရဲ႕ Data ကို ထိန္းသိမ္းထားပါသည္။
Third Party Sites and Services
ကြၽႏ္ုပ္တို႔ Company ရဲ႕ Website ၊ Application ၊ တျခား Services ေတြမွာ Third Party ရဲ႕ Website ႏွင့္ Service ရဲ႕ Link ေတြ ပါေနတတ္ပါသည္။ Customer က Link ကို ဝင္လိုက္သည့္အခါ Third Party က Customer ႏွင့္ ပတ္သက္သည့္ Data ကို စုေဆာင္းသြားျခင္းႏွင့္ Sharing လုပ္သြားျခင္းမ်ား ရွိႏိုင္ပါသည္။ ကြၽႏ္ုပ္တို႔ Company သည္ ယခုလို Third Paties မ်ား၏ Websites တဖန္ Services ကို စီမံခန႔္ခြဲတာမ်ိဳး လုပ္ျခင္းမရွိတာေၾကာင့္၊ Customer ရဲ႕ Data အသုံးျပအသုံးျပဳမႈႏွင့္ပတ္သက္ၿပီး တာဝန္မယူပါ။ ကြၽႏ္ုပ္တို႔ Company ၏ Website ၊ Applicationႏွင့္ တျခား Service ေတြကေန ထြက္သည့္အခါ၊ Third Parties မ်ားရဲ႕ Pravicy Policy ကို ေသခ်ာဖတ္ရန္ တိုက္တြန္းခ်င္ပါသည္။
Data Security and Retention of Your Data
ကြၽႏ္ုပ္တို႔ Company သည္ ခ်မွတ္ထားတဲ့ Data ထိန္းသိမ္းေရးဥပေဒႏွင့္အညီ Customer ရဲ႕ Data ကို ထိန္းသိမ္းရန္အတြက္ သင့္ေလ်ာ္သည့္ ႐ုပ္ပိုင္းဆိုင္ရာ၊ စီမံခန႔္ခြဲေရးပိုင္းဆိုင္ရာ၊ နည္းပညာပိုင္းဆိုင္ရာ၊ လူသားပိုင္းဆိုင္ရာ Security နည္းလမ္းအစီအစဥ္မ်ားကို ေဆာင္႐ြက္လ်က္ရွိပါသည္။
ကြၽႏ္ုပ္တို႔ Company သည္ Customer ရဲ႕ Data အသုံးျပအသုံးျပဳမႈရဲ႕ရည္႐ြယ္ခ်က္အတြက္ လိုအပ္ေနသည့္အေလ်ာက္ ၊ တဖန္Customer ၏ Data ကို ထိန္းသိမ္းမယ့္ တျခား တရားဝင္အရင္းအျမစ္မ်ား ရွိေနသည့္အေလ်ာက္ Customer ၏ Data ကို ထိန္းသိမ္းထားပါသည္။
Your Rights
Customer သည္ ခ်မွတ္ထားေသာဥပေဒမ်ားအရ အသိအမွတ္ျပဳခံလိုက္ရသည့္အခ်ိန္၊ ေအာက္ပါ လုပ္ပိုင္ခြင့္မ်ားကို ပိုင္ဆိုင္မွာျဖစ္ပါသည္။ လက္ေတြ႕က်သည့္လုပ္ပိုင္ခြင့္ရွိမရွိႏွင့္ပတ္သက္ၿပီး သိခ်င္သည့္အခါ၊ တဖန္ လုပ္ပိုင္ခြင့္ကို အသုံးျပဳဖို႔ ဆႏၵရွိသည့္အခါ၊ ဤ Policy ၏ How to contact us မွာေရးၿပီး၊ ကြၽႏ္ုပ္တို႔ Company ကို အေၾကာင္းၾကားေပးပါ။
Access လုပ္ပိုင္ခြင့္အရ Customer သည္ ကြၽႏ္ုပ္တို႔ Company က သိမ္းထားသည့္ Personal Data ၏ Copy ကို ယူႏိုင္ပါသည္။
ျပဳျပင္ပိုင္ခြင့္အရ Customer သည္ ကြၽႏ္ုပ္တို႔ Company မွာ သိမ္းထားသည့္ Customer ႏွင့္ ပတ္သက္သည့္ မျပည့္စုံသည့္ Data တဖန္ မမွန္ကန္သည့္ Data မ်ားကို ျပင္ဆင္ႏိုင္ပါသည္။ ( သို႔ေသာ္ Customer သည္ ကြၽႏ္ုပ္တို႔ Company ႏွင့္ Sharing လုပ္မယ့္ Information အသစ္က မွန္ကန္ေၾကာင္းစစ္ေဆးအတည္ျပဳဖို႔ လိုအပ္သည့္အခါမ်ိဳး ရွိပါသည္။
ဖ်က္ပိုင္ခြင့္အရ ကြၽႏ္ုပ္တို႔ Company က Personal Data ကိုင္သြယ္အသုံးျပဳမႈကို ဆက္လုပ္ရန္ မွန္ကန္သည့္ အေၾကာင္းျပခ်က္မရွိေတာ့သည့္အခါမ်ိဳးတြင္ Personal Data ကို ဖ်က္ရန္အတြက္ ေတာင္းဆိုသည့္ လုပ္ပိုင္ခြင့္ျဖစ္ပါသည္။ သို႔ေသာ္ သီးျခားဥပေဒေရးရာအေၾကာင္းျပခ်က္အရ ေသခ်ာေပါက္ Customer ေတာင္းဆိုသလိုမ်ိဳး မျဖစ္ႏိုင္တာမ်ိဳးလည္းရွိေၾကာင္း သတိထားေပးပါ။
ကန႔္ကြက္ပိုင္ခြင့္အရ Customer သည္ (၁) ကြၽႏ္ုပ္တို႔ Company က တရားဝင္အက်ိဳးအျမတ္ကို အားကိုးကာ၊ Customer ၏ သတ္မွတ္ထားသည့္ အေျခအေနနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး ၊ အဆိုပါအေၾကာင္းျပခ်က္ေၾကာင့္ Data အသုံးခ်မႈကို ကန႔္ကြက္ခ်င္သည္ဟု ေတြေစသည့္ တစ္စုံတစ္ရာရွိေသာအေျခအေန၊တဖန္ (၂) ကြၽႏ္ုပ္တို႔ Company သည္ Direct Marketing ကို ရည္႐ြယ္ခ်က္အေနႏွင့္ Customer ၏ Personal Data ကို အသုံးျပဳသည့္အခ်ိန္၊ ကြၽႏ္ုပ္တို႔ Company ႏွင့္ပတ္သက္ၿပီး Personal Data ကို အသုံးျပဳျခင္းကို ရပ္တန႔္ရန္ ေတာင္းဆိုႏိုင္ပါသည္။ အေျခအေနႏွင့္လိုက္ၿပီး ကြၽႏ္ုပ္တို႔ Company သည္ Customer ၏ အက်ိဳးအျမတ္၊ လုပ္ပိုင္ခြင့္ တဖန္ လြတ္လပ္ခြင့္ကို ဦးစားေပးၿပီး၊ Customer ၏ Information ကို အသုံးျပဳရန္အတြက္ လက္ခံေပးႏိုင္မယ့္ မွန္ကန္အဆင္ေျပတဲ့ အေၾကာင္းျပခ်က္ရွိေၾကာင္းကို သက္ေသျပႏိုင္ပါသည္။
အသုံးျပဳမႈကို ကန႔္သတ္ပိုင္ခြင့္အရ Customer သည္ ေအာက္ပါအေျခအေနမ်ိဳးမွာ Customer ၏ Personal Data အသုံးျပဳခြင့္ကို ေခတၱရပ္နားရန္အတြက္ ကြၽႏ္ုပ္တို႔ Company အား ေတာင္းဆိုႏိုင္ပါသည္။: (၁) Data မွန္ကန္ေၾကာင္းကို စစ္ေဆးလိုသည့္အခ်ိန္ (၂)Data အသုံးျပဳမႈက တရားမဝင္ျဖစ္ၿပီး၊ ဖ်က္ပစ္ရန္မေတာင္းဆိုသည့္အခ်ိန္(၃)ဥပေဒပိုင္းဆိုင္ရာ ေတာင္းဆိုခ်က္မ်ား၏ တည္ေထာင္မႈ၊ အသုံးျပဳမႈ၊ ခုခံကာကြယ္မႈ အတြက္ Data လိုအပ္ၿပီး၊ ကြၽႏ္ုပ္တို႔ Company ဘက္က Data ကို မလိုအပ္ေတာ့ေသာ္လည္း ဆက္ၿပီး သိမ္းထားဖို႔ လိုအပ္သည့္အခ်ိန္ ၊(၄)ကြၽႏ္ုပ္တို႔ Company သည္ Customer ၏ Data ကို အသုံးျပဳျခင္းႏွင့္ပတ္သက္ၿပီး Customer က ကန႔္ကြက္ခဲ့ေသာ္လည္း ကြၽႏ္ုပ္တို႔ Company က Data ကို အသုံးျပဳေနသည့္ မွန္ကန္သင့္ေလ်ာ္သည့္ အေၾကာင္းျပခ်က္ရွိလား မရွိဘူးလားကို အတည္ျပဳေပးရန္ လိုအပ္သည့္အခ်ိန္။
Data portability လုပ္ပိုင္ခြင့္အရ Customer သည္ စနစ္က်ျခင္း၊ အသုံးမ်ားျခင္း၊ စက္ျဖင့္ ဖတ္လို႔ရတဲ့ပုံစံျဖစ္ၿပီး၊ Customer ၏ Personal Data ကို Customer ကိုယ္တိုင္၊ သို႔မဟုတ္ Third Party အား လႊဲေျပာင္းေပးရန္ ေတာင္းဆိုႏိုင္ပါသည္။
သေဘာတူညီမႈကို ပယ္ဖ်က္ပိုင္ခြင့္အရ ကြၽႏ္ုပ္တို႔ Company သည္ Customer ၏ Personal Data ကို အသုံးျပဳရန္အတြက္ Customer ၏ ခြင့္ျပဳခ်က္ကို အမွီျပဳရသည့္အေျခအေနမ်ိဳးတြင္ Customer က အခ်ိန္မေ႐ြး သေဘာတူညီခ်က္ကို ပယ္ဖ်က္ႏိုင္ပါသည္။ ဒီဟာသည္ Customer သေဘာတူညီခ်က္ကို မပယ္ဖ်က္ခင္က အသုံးျပဳမႈမ်ားကိုေတာ့ သြားၿပီးသက္ေရာက္မည္မဟုတ္ပါ။ Customer က သေဘာတူညီခ်က္ကို ပယ္ဖ်က္သည့္အခါ ကြၽႏ္ုပ္တို႔ Company သည္ သတ္မွတ္ထားသည့္ Product တဖန္ Service ကို Customer အား ေပးအပ္ႏိုင္ေခ်မရွိေတာ့တာမ်ိဳး ျဖစ္ႏိုင္ပါသည္။
Changes to Our Privacy Policy
ကြၽႏ္ုပ္တို႔ Company သည့္ ဤ Pravicy Policy ကို အခ်ိန္ႏွင့္လိုက္ၿပီး Updateလုပ္တာမ်ိဳး ရွိႏိုင္ပါသည္။ ဤ Pravicy Policy ကို အခ်ိန္မွန္မွန္နဲ႔ စစ္ေဆးၾကည့္ရႈေပးပါ။
How to Contact Us
ကြၽႏ္ုပ္တို႔ Company ၏ Personal Information ထိန္းသိမ္းျခင္း Policy ႏွင့္ပတ္သက္ၿပီး ေမးခြန္းမ်ားႏွင့္ အႀကံေပးခ်က္မ်ားရွိပါက ေအာက္ေဖာ္ျပပါတို႔အား ဆက္သြယ္ေပးပါ။